janenannekeusa2.reismee.nl

Vernal/Rock Springs

Rock Springs 11 mei 2018
Vanmorgen uit Vernal vertrokken via de 191, bij een uitkijk punt zijn we een onverharde weg ingereden en kwamen daar op het pad een stuk of 10 herten die het pad snel oversprongen. Bij de Flaming Gorge Dam zijn we gestopt en hebben een tour over de dam gelopen met een vrouwelijke gids. Zij was van Hollandse afkomst en was pas nog in Vaardingen geweest.
Er vlogen ook diverse Turkey Vulture en zagen we twee Osprey's, volgens de gids hebben die een nest op het eilandje.
Later zijn we de 44 uitgereden naar Manila, onderweg zagen we nog een stuk of twaalf herten, een was er overgestoken maar de rest trok zich terug tussen de bomen omdat wij bleven staan kijken. Een prachtige weg over en tussen de bergen, zagen wel de Balt Eagle zweven net voor Manilla. Daar de 530 op naar Green River en vandaar naar Rock Springs.
Na Manila begon het te regen en daalde de temperatuur tot 6°C. Dus nu zitten we in Rock Springs met lange broek en trui.
Anneke heeft de was gedaan en ik dit verhaal.
Morgen naar Jackson.

Marie

Wat ‘n mooie Foto’s en die luchten, soms gril en soms zo mooi blauw Prachtiggg xx