janenannekeusa2.reismee.nl

Sheridan

Sheridan, Wyoming 18 mei 2018

Na het ontbijtzijn we vertrokken richting Sheridan. een paar kilometer verder hebben we meer wild gezien dan 3 dagen Yellow Stone National Park. Binnen een paar honderd meter zagen we 3 Grizzly beren langs de weg, een moeder met 2 jongen. Die waren 1 of 2 jaar oud. Iets verder op de weg bij een monument voor Firefighters die omgekomen waren bij een bosbrand zagen we een Mountain Goat op de berg. Later liepen er 3 Bizons langs de kant van de weg en zagen we een Osprey een bad nemen in een beekje.
Af en toe had je bijna vlakke stukken en kon je eindeloos ver kijken, een prairie met herten, wilde paarden, Pronghorns en dan weer koeien.
Over de Scenic Byway 14 met haarspeld bochten stijgende en dalende wegen van soms meer dan 8 %. Maar het was prachtig rijden tussen en over de bergen.
Rond vier uur waren we bij ons motel in Sheridan en ben ik begonnen met de foto's.
Morgen naar Rapid City

Marie

Hoi Globetrotters,
Wat ‘n enerverende Tocht, en wat hebben jullie weer veel Wild gezien.
Ik wens jullie weer veel, prachtige ervaringen ?

Carin & Eric

Eindelijk wat beren gezien ! Daar hoop je altijd op,maar is natuurlijk geen zekerheid...nog veel plezier de komende week ! Have fun !