janenannekeusa2.reismee.nl

Thuis in papendrecht

Papendrecht, maandag 28 mei 2018

Dit is dan het laatste verslag van onze vakantie in Amerika.

Zaterdagmorgen 26 mei zijn we via de Hwy 36 en 25 richting Denver Airport gereden en hebben de auto rond het middaguur afgeleverd bij het verhuurbedrijf. Daar met de bus naar het vliegveld gebracht. Waren er ruim op tijd, gelukkig konden we onze koffers gelijk inchecken. Om tien voor vijf konden we het vliegtuig in en vertrokken we op tijd naar Frankfurt. Onderweg was er veel turbulentie en leek het wel of je over grote keien hobbelde. Konden toch nog een beetje slapen na het eten. Bij aankomst in Frankfurt zondagmorgen hadden we rustig de tijd om over te stappen. De koffers waren doorgegaan naar het vliegtuig voor Amsterdam dus hadden we daar geen omkijken naar. Ook dit vliegtuig vertrok op tijd en rond half twee waren we op Schiphol waar we wel een tijdje op onze koffers moesten wachten, tegen de tijd dat we dachten die zijn weer niet meegekomen kwamen ze na een half uur wachten. Eric en Carin stonden ons al op te wachten en bij thuiskomst waren Kyra en Jesse er nog. En nadat Edwin en Nina geweest waren konden we na een lange dag lekker vroeg ons mandje in, afgelopen nacht zijn we er rond vier uur nog even uit geweest en hebben een kopje thee gedronken. Om zes uur zijn we nog even terug naar bed gegaan en om half negen opgestaan. Fris en vrolijk.

Allemaal bedankt voor de reacties op onze verhalen en foto's.

Tip en Loes

Welkom thuis,
Bedankt voor de leuke verhalen en mooie foto's.
Nu slapen en de jetlag verwerken.
Groetjes Tip en Loes

Jan van IJpen

Dank jullie wel.

Marie

Bedankt voor jullie mooie verhalen, soms vond ik het eng als jullie beren zagen lopen. En Grote Vogels overvlogen, en soms heel dichtbij jullie. Maar het was heel leuk, dat wij mochten meegenieten. Superrr ???

Jan en Anneke

Dank je wel Mar. ?