janenannekeusa2.reismee.nl

Denver, Colorado USA

26 april 2018,
Het begin van onze vakantie naar Colorado USA.
Vanmorgen om 04:20 stonden Eric en Carin met de auto voor om ons naar Schiphol te brengen. Na een uurtje waren we op Schiphol en druk mensen, of Nederland leeg liep.     Nadat we de koffers hadden ingeleverd zijn we beneden nog een bakje gaan doen met een broodje ei dat Anneke klaar gemaakt had. Vind Carin altijd zo lekker. Na een poosje hebben we afscheid genomen en zijn wij in de rij gaan staan voor de douane controle. Was een wachttijd van 25 tot 30 minuten. Maar daar ging het nou soepeler als toen we laatst naar Oostenrijk vlogen qua personeel dan. Nu waren ze ook een stuk vriendelijker en gemoedelijker. Niks moeilijk doen dat er een tab bij een foto en filmcamera lag.
We zijn op ons gemak naar Gate B27 gelopen voor vertrek naar München. Het vliegtuig kwam al laat binnen en het inladen van de koffers ging ook al niet zo snel. De acties van die inladers zou een vrijdag beginnen maar volgens mij waren ze nu al bezig. Dus in plaats van 08:55 uur gingen we nu om 09:35 weg. Onderweg kregen we te horen dat de aansluiting naar Denver wel gegarandeerd was. Het vliegtuig stopte op een platform dus werden we met bussen opgehaald en naar terminal 2 gebracht. Daarvandaan moesten we 2 lange roltrappen op, een paar gangen door en weer een roltrap naar beneden en dan met een shuttle naar terminal 2 Satelliet en kwamen toen uit bij de douanecontrole voor de USA, paspoort door de scanner en weer hard lopen naar gate L 26. Daar werden we opgewacht en mochten we door de VIP ingang naar het vliegtuig de Airbus 340. Het moest nog even wachten want de koffers moesten ook nog aan boord gebracht worden, hoop ik. Na 10 minuten gingen we vertrekken.
Ik schrijf dit op 11 km hoogte met een snelheid van 850 km/uur en ergens boven Groenland. En nog 4621 km te gaan in 5 uur en 28 minuten.
De verzorging hier aan boord is perfect, goed eten en regelmatig komen ze met drinken langs en dan weer met snackje.

Agnes

Hallo Jan en Anneke,

We gaan jullie hier graag weer volgen. We wensen jullie een fantastische reis toe!

Liefs van de Muldertjes uit Appelscha.

Diny en Wim

Nogmaals een goeie reis en geniet er van .Wij blijven jullie volgen en genieten ook mee.!

Bas & Lenie

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en geniet van al het moois dat je tegenkomt.
Wij zitten momenteel in Spanje en zijn weer onderweg naar Nederland.

Tip en Loes

We wensen jullie een fijne vakantie. Geniet ervan.

Carin & Eric

Da's rennen en vliegen geweest in Munchen ! Hopen dat de koffers er snel zijn ! En,een mooie witte Ford is niet lelijk ! Veel plezier.....