janenannekeusa2.reismee.nl

Denver

Vervolg van de reis naar Denver,
Het vermoeden was uitgekomen dat de koffers niet meegegaan waren naar Amerika.
Heel gedoe op het vliegveld, formulieren die ingevuld moeten worden. Gaat weer een paar uur overheen eer we het vliegveld afwaren en de auto opgehaald hadden. We hadden gereseveerd voor een Toyota Rav, een mid suv. Die gozer daar zeg zoek maar uit wat je wil ook wel een mid suv hoor. Dus hebben we nu een Ford Escape met 4wieldrive. In het hotel kregen we wel een noodpakket,een toilettas, met scheerspullen, Deo, kammetje, tandenborstel etc.
Toen naar de walmart voor wat kleding en sokken.
Na deze vermoeiende dag lekker gaan rusten.

27 april 2018
Het wordt vandaag een warme dag ca 25 graden.
Na het ontbijt zijn we met de auto naar het verderop gelegen tramstation gereden, en verder met de tram naar het centrum van Denver. Kost geen drol zo'n dagkaart.
Beetje door Denver gewandeld en het brandweermuseum bezocht. Je heb er een lange winkelstraat en daar kan je gratis met de bus mee en in en uitstappen waar je wil. Er mogen geen auto's rijden alleen die bussen.
Na terugkomst in het hotel waren de koffers er nog steeds niet en nu is het 20:45 en nog  niets. Werden net om 21:00 uur gebeld van de receptie dat de koffers afgeleverd waren. Goed nieuws dus.
Hebben we weer verloopstekkers om de boel op te laden en onze kleding en schoenen etc.
Morgen meer nieuws mensen.

DINY VAN GAMMEREN

Hallo Jan en Anneke, weer op "wereldreis". Jullie hebben al meteen een avontuur meegemaakt, dat jullie koffers niet meegekomen zijn. Dat is natuurlijk balen. Hoop dat ze gauw terecht zijn. We wensen jullie veel plezier in Amerika. Hartelijke groeten van Kees en Diny.