janenannekeusa2.reismee.nl

Denver en Red Rocks

28 april 2018
Het wordt weer een mooie en warme dag.
Nog even terug te komen op het Brandweer museum in Denver, daar stonden ook alle namen van alle slachtoffers van 9-11 op een grote wand. Word je stil van als dat ziet. Ook lag er een stuk bint van een van de torens.
Vanmorgen na het ontbijt zijn we naar de Red Rocks gereden, zo'n 45 minuten rijden van ons hotel vandaan in Aurora.De Red Rocks zijn bekend van het Amphitheater dat er tussen de rotsen staat en diverse bekende artiesten hebben opgetreden zoal de Beatles, Bruce Springsteen, John Denver en nog veel meer. Het was er prachtig.We hebben wel wat vogels gezien, ook roofvogels maar kon niet zien wat voor merk.Aan het eind van de middag zijn we ergens gaan eten in een bierbrouwerij dat ook een restaurant had, BJ's Restaurant & Brewhouse. In Denver en omgeving heb je nog heel veel bierbrouwerijen.
Morgen gaan we naar Colorado Springs.
Jullie horen nog.

Carin & Eric

Goed dat de koffers er weer zijn ! Veel plezier in Colorado Springs ! En niet te bruin worden daar , hier is het maar wat regenachtig en 15 graden.....
gr. Carin & Eric

Marie

Gelukkig de koffers terug, en wat leuk dat jullie op de Red Roks waren, want als je daar bent, kun je de Sfeer proeven volgens mij. En je inbeelden dat zij er toen optraden! Dan word het bijna tastbaar ?