janenannekeusa2.reismee.nl

Colorado Springs

29 april 2018

Colorado Springs,
Het was vanmorgen zonnig weer toen we vertrokken uit ons hotel in Aurora en onderweg gingen naar Colorado Springs.
Onderweg nog gestopt om te tanken en koffie en thee te drinken. In de buurt van Colorado Springs zijn we ook naar Red Rocks gaan kijken, dat gebied heet Garden of Gods. ook weer rode rotsen. Daar was het erg druk omdat het zondag was natuurlijk en mooi weer.
Later zijn we naar de U.S. Air force academie geweest, hier worden de cadetten opgeleid voor de Amerikaanse luchtmacht. We konden er met de auto oprijden, wel moesten ze je paspoort zien. Bij het bezoekerscentrum, ja dat hebben ze ook, kon je zien hoe alles in ze werk gaat eer ze piloot worden of i.d. Maar het was meer om de verkoop van souveniers zoals shirts, hemden en sportkleding, bekers, buttons, magneten en allemaal met het logo van USA Air force of van de Academie. Er stond ook nog een B-52 bommenwerper.
Dan was het tijd om de Buffalo Lodge op te zoeken in Collorado Springs.
Dit was het voor vadaag, morgenochtend gaan we een jeep safari doen naar Pikes Peak.
Je hoor nog van ons

Carin & Eric

Mooi hoor , en jullie hebben natuurlijk GEEN souveniertjes aangeschaft op de Air Force Base ? :-)
Pikes Peak , hou je camera maar gereed , de hoogste bergweg van de USA...hopen maar dat-ie helemaal open is , t'is nog wel vroeg in het seizoen. Veel plezier !!!!

Marie

Wat leuk om de verhalen van jullie weer te lezen, en de Foto’s te bekijken. Ondanks de vele Kilometers, is het net of jullie heel dicht bij zijn, om de hoek misschien ???liefs?