janenannekeusa2.reismee.nl

Colorado Springs/ Ouray

30 april 2018

Golorado Springs, warm weer.
Vanmorgen zijn we om 08:00 uur opgehaald met de Jeep voor de safari naar de top van Pikes Peak op 4,3 km hoogte.
Het was er verschrikkelijk koud omdat er veel wind stond en een winterjas hadden we niet bij ons. Maar het uitzicht was enorm. Daar hadden we de kou wel voor over. langs de kant van de weg lag nog op sommige plekken een meter sneeuw.
Om 12:00 uur waren we weer bij de lodge en zijn daarna naar Manitou Springs gereden en hebben daar wat gewandeld en wat winkeltjes bekeken. En leuk plaatsje met veel leuke winkeltjes en eettentjes.
In de avond zijn we nog even wezen wandelen door de Garden of Gods, dat vlak achter onze Lodge ligt.
Het internet is hier niet geweldig, nu weer slechte ontvangst. Foto's versturen of uploaden gaat niet.
Morgen denk ik beter.

1 mei 2018

Helaas kon ik gisterenavond niets versturen omdat het internet eruit lag in de Buffalo Lodge.
Vanmiddag zijn we aangekomen in ons hotel Ouray Chalet Inn na een prachtige rit vanuit Colorado Springs. Rijden tussen de bergen, en over de bergen. Zit je zo weer op meer dan 3 km hoogte. Zie je ook de buiten temperatuur dalen. Over de Hyw 24, 285 en de 50 naar Gunnisson en Montrose waar we onderweg af en toe gestopt zijn om foto's te maken en wat te eten en drinken.
Nog even over de hoogte, in Aurora zaten we op 1668 mtr. Colorado Springs op 1840 mtr. en Ouray op 2375, je merkt het wel met ademen, je moet rustig lopen en veel water drinken. Dus als we thuis zijn hebben we hoogte stage gehad en hebben we een conditie als een sporter, haha.
Het internet is hier goed en sneller als in Colorado Springs.
Dus ben na aankomst gelijk dit verhaal gaan schrijven onder het genot van een lekker bakkie koffie.
Tot zo ver.