janenannekeusa2.reismee.nl

Rock Springs/Jackson Hole

Jackson Hole, 12 mei 2018 8°C bewokt en regen.
Vanmorgen zijn we gaan ontbijten tegenover ons motel bij de IHOP, een zaak waar je heerlijke Pancakes kan eten. Ik had 4 pancakes met blauwe bessen en een dot slagroom erboven op. An had 3 pancakes gewoon met stroop.
Na nog even getankt te hebben zijn we de 191 opgereden richting Jackson Hole, onderweg zagen we diverse roofvogels en hele kuddes met ProngHorns (soort Antilope). Er lagen langs de weg ook diverse dood gereden herten en ProngHorns. Die vrachtwagens stoppen er niet voor die denderen door, je mag er 70 mile rijden( 110 km/uur) en dan komen ze je nog voorbij. Als het kan stoppen we ergens langs de kant tot ze voorbij zijn. En net voor Jackson zagen we weer een Bald Eagle vliegen, gelukkig ging het op een paal zitten en konden we een foto maken. Voor Jackson heb je de Hoback River een bergstroom die nu naar beneden denderde met veel water, we zagen een huis dat rondom in het water stond. maar doordat de fundering hoger was bleef het binnen droog.
Het was 14:15 uur toen we bij het hotel aankwamen en gelijk konden inchecken.
Op het ogenblik regent het hier aardig. 18:00 uur
Hier blijven we 3 nachten. Morgen gaan we Grand Teton Park in. Er wordt gewaarschuwd voor de beren die actief zijn en dat wandelaars met meer dan 3 personen moeten zijn en veel geluid moeten maken.
Kijken of we beren kunnen spotten vanuit de auto natuurlijk.

Wim

Een rondje om Jenny's Lake is heel mooi .Veel bergmarmotten ,elanden en visarenden .
Je kan ook nog met een pontje .
Het is daar genieten!

Wim

Tip,; onderweg naar Yellowstone kom je langs het Jackson Lake Lodge met aan de achterzijde mooi uitzicht. Op de heuvel rechts heb ik mijn eerste Bald Eagle gespot.

Carin & Eric

Jammer van de regen, maar het blijft daar natuurlijk heel mooi. Maar goed dat jullie met z'n drieen zijn (er is iemand die telt voor twee !!! ) ?? dus die beren moeten gewoon even uitkijken ! We lazen dat de Moose-Wilson road ook gisteren weer open was gegaan na wat reconstructie werkzaamheden, dus daar kan je vanavond elanden gaan spotten ! Veel plezier !

Marie

Gelukkig zijn jullie wijs, en blijven in de Auto ?? om de beren te zien ?