janenannekeusa2.reismee.nl

Pahaska Tepee resort2

Waipiti, woensdag 16 mei 2018
Moet even wat recht zetten, we zijn hier 3 nachten dus vrijdagmorgen rijden we naar Sheridan.
Deze dag zijn we weer naar het Yellowstone Park geweest, naar Canyon Village bezoekers centrum. Hier wat rond gesnuffeld en naar het uitkijkpunt van de hoge en de lage watervallen geweest. Daar in de Canyon of the Yellowstone River heb je een recht opstaande rotspunt waar een nest van een Osprey zit. Negen jaar geleden waren we hier zat er ook een Osprey op.
Bij de het Norris Geyser Basin en bij de Mud Volcano Area heb je van die Mudpots waar stoom uit de grond komt en soms erg naar zwavel stinkt. Overal waar je rijd zie je wilde Bisons zelfs bij die stinkende Mudpots. Alleen beren hebben we nog niet gezien, nu ligt er op deze hoogte nog steeds sneeuw, niet alleen langs de weg van het schuiven maar ook tussen de bomen. In de loop van de middag op weg naar onze lodge ging het regenen.
Morgen nog een dagje Yellowstone Park.